Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2012 22:07 - Разговор с потребителка на блог.бг, която не познавам!!!
Автор: jalenangel89 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1013 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
да ви го начукам в чифутския гъз.
не само че иран ше ви бомбардира ако мн шавате, ами след 20 години палестинците ше имат пълен контрол над вашата територия. и това си го докарахте щото сте тъпи путки, а се правехте на мн отворени. и запомнете едно - никога, повтарям никога няма да успеете да ме излъжете, че сте по-различни от долни, гнусни муцуни. нито мен, нито който и да е друг. никога вече.
Изпратено: 31.03 02:31 От: ket1baloo
бре!!
И за кво говорим бе отворко, не ти хващатам мисълта о0 Ти кво си, кои си, аиде покажи си личицето и ела да те видя кой ще бомбардираш хахахахаха.И с кво те лъжа по-точно, много ме познаваш, че да приказваш.Смях!!!
Изпратено: 31.03 03:46 От: jalenangel89
За твое сведение...
Нито съм еврейка, нито туркиня, нито арабка няква, че да ме наричаш Чифут...ясна ли съм!!!Ако си българин, каквато съм аз, направо ме е срам, че има такива прости изроди, като теб.Ние сме много и идваме да променим света.Щеш не щеш...системата ще пада и тва е.. :)
Изпратено: 31.03 03:57 От: jalenangel89
Тук липсва един мой коментар..горе долу гласеше, че познавам добър психоаналитик да се обади момичето, ако желае.. :) и следващото и писмо да е с по-нормален тон!
:) разбира се:) ето едно с много по-добър тон:
ЕБИ СИ МАЙКАТА ЧИФУТСКА:)
Изпратено: 21:21 От: ket1baloo
:)
ПРЕДПОЛАГАМ, ЧЕ КОМЕНТАРЪТ ЦЕЛИ ДА ВИ УДЪЛЖА МЪКИТЕ, НАЛИ?:) ИМАТЕ ГО!:) MIT GANZEM HERZEN:)
Изпратено: 21:23 От: ket1baloo
:)
не живея в американски свят - това вече е ясно и на малките деца:)
а за психолозите ще има отделен постинг:)
тъпа, алчна, злобна, грозна, лакома свиня такава:)Изпратено: 21:28 От: ket1baloo

?:)
AMA WIE NAISTINA LI ME MISLITE ZA TOLKOWA PROSTA???:)
ALOU, 4IFUTITE, AKO IMATE WYZMOVNOST, PI6ETE PO-4ESTO:)
A NA HILARI I KAJETE, 4E E TYPA, KRIWOKRAKA PUTKA:)))
Изпратено: 21:26 От: ket1baloo
Има нещо сбъркано в теб..
Кви са тия хора сега и разбрах кво е чифут, но не разбрах..ти познаваш ли ме..та мислиш, че съм нещо подобно или просто незнаеш значението на думите с които обиждаш!:) ВИЖДАШ ЛИ ТОЯ ПЪТ НЕ СИ ПОЗНАЛА МИЛА, НЕ СИ СЕ ЗАХВАНАЛА С КОЙТО ТРЯБВА.НЕКА ТИ КАЖА, ЧЕ НЕ БИХ СЕ ЗАНИМАВАЛА С ТЕБ ПРИНЦИПНО, НО В СЛУЧАЯ МИ СТАНА ИНТЕРЕСНО КОЯ Е ТАЯ ДЕВОЙКА И ЗАЩО МИ ПРАЩА НЯКАКВО СЪОБЩЕНИЕ И МЕ НАРИЧА ЧИФУТ :DDDD ХАХА ДАЖЕ НЕ ПИШЕШ НА БЪЛГАРСКИ, А СИ СЕДНАЛА ДА МИ ГОВОРИШ ГЛУПОСТИ.СЕРИОЗНО ТЕ ПИТАМ КОЯ СИ ТИ И ЗАЩО ТАКА МЕ НАПАДНА БЕЗ ДА МЕ ПОЗНАВАШ?!!Още по-интересно ми е дали наистина си психично болна, комплексарка или просто си нямаш друга работа и не знаеш за какво живееш ? :))))))
Изпратено: 21:32 От: jalenangel89

:)
а сега земи и ги публикувай, да видят всички колко струваш, путко!
Изпратено: 21:29 От: ket1baloo

Във всички случаи струвам много повече от ...
Един човек, който даже не си казва името, в устата му само глупости..не знам, защо си толко злобна ама явно никой не те е чукал скоро :DDDD
Сега, един интелигентен човек, който призовава друг на интелигентен разговор, като мен..само може да чака такъв.Ще ти пиша докато ти дойде акъла в главата.И пак те питам ква си ти и защо ми ръсиш глупости в пощата, не съм по американския прототип моето дете..аз точно против него се боря.А ти за какво се бориш?!
Изпратено: 21:37 От: jalenangel89
...
И ПОВЕЧЕ ДА НЕ СИ ПОСМЯЛА ДА МИ ПИШЕШ.
Изпратено: 21:34 От: ket1baloo

що кво ще стане...
ще ми пратиш Судан и Ирак да ме бомбардират ли о0
Изпратено: 21:38 От: jalenangel89
...
умри Изпратено: 21:38 От: ket1baloo
:DDDDDD
Без теб в ада не отивам слънчице мое :DDDDDD
Изпратено: 21:40 От: jalenangel89

7. ket1baloo - с колониите приключих разговора...
21:36
още на 30.03.
да не сте посмяли да ме безпокоите с наглото си безочие и простотия, защото има още букви в азбуката...за имена на урагани:)



Това е последното, което видях от тази мила дама.В нейния блог, кадето бях написала коментара си, който не беше побликуван. :)))) 



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jalenangel89
Категория: Лични дневници
Прочетен: 73915
Постинги: 43
Коментари: 34
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол