Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.02.2012 22:57 - Слепи, заспали, непросветени, непукисти..това е за вас!
Автор: jalenangel89 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5353 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 29.02.2012 23:10


СНИМКИТЕ СА ТЕЖКИ И НЕ СА ЗА ХОРА СЪС СЛАБИ СЪРЦА!!!!!ПРЕДУПРЕДЕНИ СТЕ!!!!!!!
Н е знам само ние на кой свят живеем.Обаче тези снимки - ето това е което ние допускаме, ето това толерираме с бездействието си.Е то за това не мога да се примиря с това положение и не мога да повярвам на хората на които не им пука за това. Как може да не ти пука!То не егоист трябва да си, не непукист ами сляп - извратен трябва да си, за да кажеш "Ми аз какво мога да направя".
Преди да ме разберът разни хора погрешно, хората на които не им пука не са тези от форума има и други хора с които говоря и те не се интересуват.Имам познати - музиканти и ако им покажа нещо такова, те или не реагират или си измиват ръцете със политиката в която видиш ли не участват и ми заявяват наи-нагло, че тях ги интересува само музиката.Имам познати не само музиканти, а много хора, много, но по моята фейсбук статистика, никой не го е*е какво се случва.От това ме боли най-вече.
 хубаво ама хубаво го вижте, на мен такива приятели - непукисти не са ми нужни.Какво като живеете щом сте само консуматори!!!
 Предизвиквам от седмици някой да почне да се замисля, но вие така сте потънали в проклетата матрица,че дори сте загубили тази си способност.Кое е вашия живот,кое?Интернет?Кафенет​ата?Музиката?Филмите?Рекла​мите?А каде е истинския живот?На какво се усмихвате всеки ден на постиженията си в работата ли или на някоя промоциика в някой скапарски магазин?С какво сте ценни за това общество вие?Я се замислете?
 Какво сте дали на света?

 imageimageimageimageimageimage


Тагове:   за,   вас,   това,   слепи,   непросветени,   заспали,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shining - Само мога да кажа съвсем искрено...
01.03.2012 18:10
...жалко че никой не коментира, съгласен или не, просто е по-лесно да си затваряме очите...
В тази връзка линк към един мой постинг с песни, чиито текстове са и ще са актуални още дълго:
http://shining.blog.bg/muzika/2012/01/23/quot-jivotnite-quot-na-pink-floid-stanaha-na-35.888409
Поздрави за смелостта да си кажеш искрено мнението! И това е вече рядкост...
Впрочем харесах и други неща тук...
Щях да забравя: Честита Баба Марта! :)
цитирай
2. jalenangel89 - Благодаря...
01.03.2012 18:43
че оценяваш това, което правя.Наистина се опитвам да събудя хората,но малко се чете.Всичко човешко вече ни е рядкост, но съм на мнение, че работещите като мен по въпроса ще предизвикат пробуждане..поне се надявам.Благодаря ти за подкрепата наистина, за мен това значи повече от 10000 думи.Честита баба Марта!!!
цитирай
3. abadonka - Това е ужасно.
05.03.2012 01:31
И все пак ми се иска някой някой ден да напише нещо и за бедните български деца. И без война страдат, гладуват и умират.
цитирай
4. jalenangel89 - да така е..
05.03.2012 18:54
но тук всички страдат, гладуват и умират :(
В един форум се опитахме няколко пъти да съживим една инициатива относно децата по домовете, но никой не се наема за нищо и темата си умря.Аз искам много, но честно казано нямам нито време,нито възможности да организирам и финансирам подобно нещо..за мое огромно съжаление
цитирай
5. анонимен - Да...
07.03.2012 17:30
права си...уви!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jalenangel89
Категория: Лични дневници
Прочетен: 73892
Постинги: 43
Коментари: 34
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол