Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2012 02:11 - Сбора от нещата, които имат смисъл!Ето,това ме прави щастлива!
Автор: jalenangel89 Категория: Други   
Прочетен: 10492 Коментари: 0 Гласове:
1



Не обръщай внимание на хорската злоба,

смело напред върви!

Следвай пътя си,без страх

Обичай и душата си чиста пази!

Ставай щом спънат те нечии думи,

по черни от очите на дявол!

Сили намирай след всяко предателство,

да запазиш сърцето си цяло!

И знам,че е трудно,знам,че боли,

но ти не унивай,ти не скърби,

 

 

ти само Обичай и с Любов победи!!! — със Слънчева Любов.


imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage
 

Един баща дарил сина си
с две писма преди смъртта си:

едното да отвори в мъка,

а другото в сполука.
Непровървяло на сина.
 
Живеел сам и в беднота.

Отворил първото писмо,

а вътре в него пишело:

"Знам какво е да си беден

и до теб да няма никой.

Няма страшно,мили сине,

вярвай ми,това ще мине."

И се оказал прав бащата.

И променила се съдбата.

След всичко лошо и горчиво

синът му заживял щастливо.

Спечелил слава и пари.

Намерил си приятели.

Отворил второто писмо,

а вътре в него пишело:

 
"Браво,сине,ти спечели.

Вече всички те обичат,

но от мен да знаеш,сине,

знай че и това ще мине."
image
СЪРЦЕ...
 
Сърцето ми е толкова голямо, че мога да обичам даже своя враг...

Стига да ми се усмихне само, у мене ще изчезне злоба,ярост,яд.

В живота си обичам скъпи хора- отминали,реални...те са в мен... 

Сърцето ми не знае миг умора, просто то обича нощ и ден... 

То прощава разстояния,раздели, приятелски отпраща сторени вини, 

топли думи пази и постъпки смели, помни дори в снега оставени следи.

Аз знам – не мога никого да мразя, макар,че някой си го заслужават... 

Мога да коря,но никога да газя, да вярвам,дори и да ме мамят. 

Сърцето ми със двете свои клапи тупти и от обичта живее...
Ако не обича ,то ще спре да диша, ще боли и от това ще остарее...
image

 

 

Обичам хората,които носят слънцето вътре в себе си и заразяват всички наоколо със слънчевото си настроение!

image

 

 

Гледайте на всяко свое преживяване, като на нова възможност, която получавате по пътя към съвършенството си.

image 



 



Тагове:   snimki,   krasota,   usmivka,   liubov,   priqtelstvo,   istini,   za jivota,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jalenangel89
Категория: Лични дневници
Прочетен: 73875
Постинги: 43
Коментари: 34
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол